Czytam = Komentuje

Anonimowi – podpisujcie się!


Zapraszam was na blog z dodatkami o "Otchłani szarości":

http://miejskie-opowiesci.blogspot.com

wtorek, 27 października 2015

Informacja | Bohaterowie

Proszę was wszystkich o cierpliwość. Wiem, że póki co zająłem się mozolnym i nieco nudnym przedstawianiem wszystkich bohaterów, ale doszedłem do wniosku, że bez ich wymienienia, nie będę w stanie ruszyć dalej, bo jeśli wy ich choćby powierzchownie nie poznacie, to nie ogarniecie powiązań i wyniknie taki kwas „skąd on się wziął?” i „co do czego?”, czy „kto z kim?”, a czegoś takiego bardzo chciałbym uniknąć. Tak więc myślę, że jeszcze 3-5 części i rozpocznie się jakaś akcja, a tym samym najprawdopodobniej zmienię narrację na pierwszoosobową.
Kolejna sprawa to widzę, że większość z was jest negatywnie nastawiona do komentowania. Czy gdybym zadawał pytania, na które odpowiedź byłaby dosłownie dwoma czy trzema słowami, to też mielibyście takie podejście? Czy może nie widzielibyście problemu w napisaniu tych dwóch słów własnego zdania? Jakie macie podejście do ankiet? Pytam, bo szukam rozwiązań i staram się iść z czytelnikami na kompromis. Jakby nie patrzeć piszę dla was, a nie tylko dla siebie i chciałbym wiedzieć o czym chcecie czytać. Może tutaj udzielicie mi odpowiedzi na co tak naprawdę czekacie?
Macie już jakiegoś swojego ulubieńca spośród głównych bohaterów? Może już wyrobiliście sobie zdanie o każdym z nich? Przypominam, że główni, z tych którzy się do tej pory pojawili, to Marcin, Szymon i Magda. Na Annę, Natalię i Jana jeszcze czekamy i trochę mi zajmie zanim do nich dojdę (jeszcze dzień, może dwa). No i co myślicie o tych pobocznych bohaterach?
Pozdrawiam i zapraszam jutro. Myślę, że uda mi się ogarnąć w nocy pozostałych bohaterów, bo ja naprawdę marze o tym by już zaczęło się coś dziać i byście już mieli ogólne rozeznanie w postaciach, by potem nie wyskakiwali jak króliki z magicznego kapelusza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz