Czytam = Komentuje

Anonimowi – podpisujcie się!


Zapraszam was na blog z dodatkami o "Otchłani szarości":

http://miejskie-opowiesci.blogspot.com

piątek, 15 maja 2015

Podstrona Bohaterowie



Ukończyłem podstronę "Bohaterowie". Nie ma jeszcze Oliwera, ale on się z czasem też tam znajdzie (przy Wiktorku). Tak czy inaczej to co najważniejsze, to już mam wszystkie cytaty do bohaterów. Jeśli, któraś piosenka was zainteresuje to na samym dole wypisałem wykonawców i tytuły - myślę, że niczego tam nie pomyliłem. Pozdrawiam, życzę miłego zapoznawania się z niektórym "już znanymi", a dla innych "całkiem nowymi" bohaterami. Możecie też napisać wasze zdanie jak mi poszło dopasowywanie fragmentów tekstów piosenek do postaci - czy trafnie, czy niekoniecznie, a może pół na pół. Jakby ktoś zauważył jakiś błąd, to też niech daje znać. To chyba byłoby na tyle. Jeszcze raz pozdrawiam i miłego dnia życzę wam tak na "dzień dobry".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz